HelloWorld adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzelmiş gerçekten ama yapıştırdıktan sonra ek olarak ekran görüntüsü üzerinde kırpma, çizme ve işaretleme gibi basit özellikler de eklenirse çok daha kullanışlı olur.
hocam onuda print screenle ayarlayabilirsiniz