Fragments adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu Linux dağıtımı touchpad, wifi vs. hallediyor. Hotkey olarak özel makro tuşları mı yoksa CTRL+X falan gibi kısayollardan mı bahsediyorsunuz anlamadım ama normal kısayollar da destekli.

Yeni başlayacaksanız önerim Ubuntu, tamamen dertsiz bir dağıtım istiyorsanız Elementary OS'e göz atabilirsiniz.
Ubuntuyu serverlarımda 10-15 yıldır kullanmaktayım, hotkey derken mesela turbo fan tuşu. Touchpadi tek parmak, iki parmak, üç parmak kullanma. Ctrl + X, Ctrl + V gibi kısayollar çalışıyor zaten. FN + F2 ile FN + 12 arasındaki tuşların çalışması gibi