Merhabalar, yılbaşı yaklaşıyor hazır kurda düşmüşken telefonum da bayağı eskiyken telefonumu değiştirmek istiyorum, yılbaşında sitelerde indirim olur mu? İstediğim telefon yaklaşık 1 ay önce 2999 TL'ye satılırken şu an 4200 ve bugün 4800'e kadar çıktı, yılbaşında 3200 civarına gelirse almayı düşünüyorum.