Nasıl batırırızın taktiğini bulmuşlar. Arkalarına da trollerini almışlar.
Çözümü; TCMB'yi serbest bırakmak, yargıyı özgür bırakmak, yetkileri azaltmak, yasaması meclise bırakmak. Bunları yapması 10dk sürmez. Bu yolu tercih etmiyor. Yetkilerini kaybetmemek uğruna ülkeyi uçuruma sürüklüyor.
Akıl sağlığı yerinde değil gibi, yarın birgün malum şahıs demans hastası dense, yaptığı herşey demans yüzünden diye açıklansa bu ülkenin %30 u demans iyi birşey diye konuşmaya başlar.