Öngörüleriniz mantıklı. Demin babamla konuştum o da bu hamlenin seçim yatırımı olduğunu söyledi
Sanırım maximum 2023 Hazirana kadar bu politika onları idare ettirir. Sonrası dediğiniz gibi uçurum
Bunu karşılayacak
*Para basacak > enflasyon + Kurda etkilenir
*Vergilere zam > bu herşeyde yüklü vergi var ötv çtv mtv ptb abc dolu vergi kalemi var artık bir tık ötesi ürün alma demek
1)Yoldan yürüyecekler hazine dayanana kadar daha sonra seçim olacak ha bu 2023 kadar dayanırmı? dayanmaz
bakanlıkların dolu yol köprü vs hastane bütçelerini emiyor raporları inceleyebilirsiniz bu ondan daha ağır bir yük
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
seçimdir başka yolu yokki diyorsunuz para yatırma dolara buraya yatır ben artışı veriyorum ee ? neye karşılık kur artmasın biz planlar yapana kadar dayansın

kur 20 ye gidiyordu +20 den sonrası iflasdır.