ben kalbimin olduğu bölgede sancı ağrı var gibi hissediyordum bir ay falan sürdü ve anksiyeteye bozukluğu varmış ama inanılmaz yani sürekli kaygı hali var içimde . doktora gittim antidepresan verdi sanırım en hafifi sonra geçti