GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herkesin aklında tek soru şu.

15bin tl lik yatırımın dövizken 20bin tl normal tl iken 17bin tl arada 3bin tl farkı devlet ödeyecek, bunu nereden ödeyecek? Nasıl bukadar parayı karşılamayı düşünüyor, herkesi dinliyoruz hiçbir ekonomist bunu önermiyor, herkesin dediği para basacak bunları karşılayacak böyle oluncada enflasyon zıplayacak. Para bastığınıda söylemeyecek tabi, çıkıpta söylermi adam. Şimdi adam çıktı ekranlarda faiz haram dedi bilmem ne dedi, şimdi mevduata faiz veriyor Devlet bu aradaki farkı vatandaşa öderse dolaylı yoldan yine vatandaştan fazlasıyla alacak. Ama dün gece birileri efsane zengin oldu öyle böyle değil.
Dün Bankalar Kurulu Başkanı dediki 5.4 Trilyon TL Mevduat'da para var. Şimdi dolar %10 yükselse 540 Milyon TL (Sanırım Milyon oluyor para gerekli. Bu kadar parayı nereden nasıl toplayacak ?