mgcagiran adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Otomatik ödeme beklemede yazısı gelmedi henüz başka bekleyen var mı benim gibi?
Ayni şekilde hocam hiç bir tepki yok sanırım bu ay panele biraz geç düşecek.
Edit
Şuan paneli kontrol ettiğimde gözüküyor sizde yeniden bi' bakin isterseniz.