dertliA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
red demek banlı demek değildir. red mailinde açıklamayı yazar aslında bana iletin sebebini söyleyeyim size.

diğer soruna gelirse o da red alacaktır büyük ihtimalle. ama normalde şöyle yapıyorduk : siteyi taşıdık 301 yaptık. ortalama max 1 ayda otururdu. hit aldığı kelimeleri aratınca eski domain değil de yenisi çıkmaya başlayınca adsense kodlarını koyardık. kıstas bu. vatandaş aradı siten sıralamada çıktı vatandaş görüp tıkladı işte o sıralamada eski domain çıkıyorsa anlar yenisi çıkıyorsa %büyük ihtimal anlamaz ya da sorun olmaz.
Bunun çözümünü kimse bilmiyor maalesef.