Sonuçta belli ki kişilerden ödeme alınmayacak o hesaplara, nasıl bi çakallık yapabilirler ?
Açık bir vadesiz hesap gibi olacağı için kişilerden de alınabilir olacak diye tahmin ediyorum banka bunu ayıramaz her gelenden %15 kesmeye ayarlıcak ama bu usulsüzlükleri diğital vergi daireleri takip edecek detaylarını muhtemelen tarih yaklaştığında açıklayacaklar bekleyip görmek lazım değişiklikler olur bizim ülke için çok yeni bir gelişme oturması zaman alacaktır