Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle. Yükselirken yoktum.Düştü bakın ben yaptım ile oylar çoğalır.Asgari ücretide Sayın Cumhurbaşkanımız açıkladı.O yaptı asgari ücreti gözüktü.Daha ne olsun.

Ekonominin en kötü olduğu günlerde bile ülke menfaati değil seçim kaygısı ile hareket ediyorlar.



https://www.youtube.com/watch?v=OgbgESKQCCk