Tutmaz. Dostlar şunu anlayın artık, bu adamlar gitmeden hiçbir şey düzelmez bu ülkede. Mesele faiz, enflasyon o bu şu değil, tüm sıkıntıların kaynağı bu insan topluluğu. Bu kadar yağmaya, talana, yolsuzluğa, adaletsizliğe, haksızlığa hiçbir ülkenin ne ekonomisi dayanır ne halkı. Tek çare başımıza gerçekten vatanını seven ve ülkesinin kazanması için uğraşan kişileri getirmek. İnsanlar güvenmiyor bunlara, inanmıyor. Korkuyor. Özgür hissetmiyor. Sürekli terörist, hain damgası yemekten bıktılar. Kendilerinin yıllarca çalışıp da gelemediği yerlere birilerinin 18 yaşında çocuklarının bir cümleyle gelmesinden yıldılar. Bu düzen böyle devam edemez.