TROASTeknoloji adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Her ay sabit konu. Ödeme 21inde işleme alınır. Hafta içiyse bir sonraki gün hesapta olur. Yarın öğlene kadar ödemeler hesapta.
Bilgi için tşkler... Bilmediğim için sordum. Geçen ay pazar olmasına rağmen gönderdiklerine dair mail aldım pazartesi aldım ama bu gün ne bakiyeden düştü nede mail geldi, Biraz kafam karıştı.