Bir şeylerin düzelmesi için fedakarlık şart.
Bankada trilyonları olanların zararını milletin sırtına yüklemedikleri sürece.
Herkes eşit bedel ödeerse eyvallah ama keşke hiç bu duruma düşülmeseydi de kimse kafayı yemeseydi. Haklısınız.
Kusura bakmayın ama başkalarının yaptığı hataların bedelini ben ödemek istemiyorum siz ödemek istersiniz o ayrı.
Ayrıca milletin sırtına yükleneceği açıkça belli değilmi, hazineden karşılanacak diyorlar yani senin benim vergilerimle.