anladım ki ülkede ekonomi sorun değil. Ülkede halkımız sorun! Yükselse devlet suçlu düşse devlet suçlu. En azından önüne geçebilmek adına çalışmalar yapılıyor.
16₺ den mal alıp stoklayan esnaflar tüccarlar hepsinin Allah belasını versin dahada beter olsunlar.
" Herkesin kendi çıkarını düşündüğü bir ülkede yaşıyoruz" bu apaçık belli.
Not: Herhangi bir partiyi desteklemiyorum, doğrular bunlardır. Doların daha da düşmesi dileğiyle herkese iyi forumlar 😌