Bir şeylerin düzelmesi için fedakarlık şart.
Bankada trilyonları olanların zararını milletin sırtına yüklemedikleri sürece.
Herkes eşit bedel ödeerse eyvallah ama keşke hiç bu duruma düşülmeseydi de kimse kafayı yemeseydi. Haklısınız.