Faiz haram deyip ülkenin ekonomisini alt-üst ediyoruz. Sonra da çözüm olarak dolaylı faiz sözü verip düzeltmeye çalışıyoruz. Bu söylediklerimi yapan aynı kişi. Yaptıkları sonunda kahraman ilan ediliyor! Bu durumu garipseyen bir tek ben miyim acaba?