Gokenim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gören de öncesine güveniyodunuz sanır hocam
Faiz %4.61
dolar 1.86
enflasyon %6'yken gezi kalkışmasını yaptılar önce ağaç dediler sonra dertleri hükümetti. O kalkışma olduğu zaman ülkenin en yüksek GSMHsı vardı en parlak dönemiydi ülkenin.
Sonra her şey tepetaklak gitmeye başladı zaten
Hocam şu anki durumu Geziye mi bağlıyorsunuz gerçekten. Hükümetin hiçbir suçu yok 2013'te ''kalkışma'' yapan insanlar yüzünden mi dolar 1.86'dan 14 15 liraya çıktı Bazen gerçekten anlamak mı istemiyorsunuz bazı şeyleri işinize mi gelmiyor yoksa şaka mı yapıyorsunuz bu günlerde hiç anlamıyorum.
O zamanlar Dolar az biraz oynadı diye gezi eylemcilerini hedef alan kitle, Doların bu yükselişine karşı hiçbir tepki ortaya koymuyor. Hayret doğrusu.