Gelecek sene FED faiz arttırması çok yüksek olasılık, 2023'de yine öyle. Doların güçlenemsi demek bu da. Elimde dolar var ise doları tutarım. Uzun vade de istedikleri hamleleri yapsınlar dolar zaten güçlenecek/güçlenmek zorunda. Daha garanti.