Dolar yine dolardır, euro yine eurodur, altın yine altındır ve bu politikalarla yine yükselecektir. Zararda olanlar panikleyip satmasınlar.
TL'ye güven olması için iktidarın güven vermesi gerek. Fakat ne yaparlarsa yapsınlar pandemi süreci ile başlayıp ekonomik kriz ile sonuçlanan bu durum; iktidara güveni yok etmiştir.
Ayrıca dipnot geçeyim sevinecek bir durumda yok, 20'den 13'e düştü diye seviniyorsak vay halimize...
Gören de öncesine güveniyodunuz sanır hocam

Faiz %4.61
dolar 1.86
enflasyon %6'yken gezi kalkışmasını yaptılar önce ağaç dediler sonra dertleri hükümetti. O kalkışma olduğu zaman ülkenin en yüksek GSMHsı vardı en parlak dönemiydi ülkenin.
Sonra her şey tepetaklak gitmeye başladı zaten