Önceden benim de yüzümde çok sivilce çıkıyordu. Yüzdeki yağ oranının etki ettiğini öğrendim. Günde en az. 6-7 kere ara ara yüzümü soğuk suyla yıkıyorum. İlaç falan hiç kullanmadım. Sık sık yıkayarak nerdeyse bütün sivilcelerden bir iki hafta içinde kurtuldum. Doğal yöntemleri denemenizi tavsiye ederim hocam 😊
Bende aynı işlemi yapıyorum çok faydalı 😉