Maalesef carder dediğimiz (hackerın hırsız olanlarına diyoruz) kişiler CC ile Netflix, Spotify gibi hesapları açıp ilan sitelerinde ucuza satıyorlar. R10'da da zaten yasak olmasının nedenlerinden biri budur. 3D Secure kontrolü yapmayan bu işletmelerin de kusuru yok değil, ancak tabii ki hırsızın hiç mi suçu yok mentalitesinde düşünecek olursak hırsızdan başka suçlu aramak da olmaz ancak yıl olacak 2022, hâlâ CC geçen sistemleri yönetiyor olmak da vesile yönünden kabahattir.