Herkese merhabalar, Sadeceon sitesi üzerinden ucuza Spotify 12 aylık üyelik aldım. Aile üyeliği sandığım üyelik tanımlandığında hesaba girdim ve baktım ki bölge ABD olarak değişmiş ve bir kredi kartı eklenmiş ve ödeme dolar cinsinden gözüküyor. Satıcıya yazdığımda illegal bir durum yok sanal kart kullanıyoruz yöntemimiz var diyor. Açıkçası bu benim pek aklıma yatmadı. Bu durumda ne yapmamı önerirsiniz? Paramı geri nasıl alabilirim? daha da önemlisi bu Spotify üyeliğini nasıl iptal edeceğim?