Yatırım kuruluşları bu sistemi mantıklı görmüş ki pozisyon almışlar gayet başarılı bir sistem. Birde TL basılacağını nerden biliyorsunuz belki varlık fonundan karşılanır bu açık. Sistemi bilmeden algı yönetimi yapmayınız. Tamam hükümetin yanlışları olabilir. Lakin bu getirilen sistem TL'de duranları en güzel şekilde koruyacak sistemdir.