Kur getirisi mevduat kazancının üstünde ise aradaki farkı vatandaşa ödeyeceğiz, stopaj vergisi olmayacak
Mevduatta haram olduğu İçin param yok ama vatandaş olarak bu farkın ödeneği paraları olanlar faizden daha fazla kar etsin diye hazineden yani (benim cebimden mi çıkacak)?
Nerede faiz indirimi politikanız, karşı olduğunuz paradan para kazanma, üretime teşvik?
O zman Eylülden beri bu neyin faiz indirimi sürekli, bu cefayı niye çektik, kafamda oturmuyor, tutarsızlıklara anlam veremiyorum.