Etkili bir yöntem ama çok dikkatli olunmalı. Gidişatı önümüzdeki 2-3 gün belirleyecek. Doların yükseltilmesi ve bu inişin çıkar meselesi olduğunu düşünüyorum. Bu yöntemin uzun süre kullanılması tehlikeli olacaktır ki, bir sonraki yapmak zorunda kalacakları hamle sabit kur olmasın. Bu süreçte bütün güçle üretime yönelmeli ve Türk lirasının daha çok değer kazanması sağlanmalı. Aksi halde faturası çok ağır olur. Eğer manipülatörler devam edebilecek kadar güçlüyse yöntem işe yaramaz. Bu teşvik aniden sonlandırılırsa piyasaya etkisi yine büyük olur. Şu an sadece zaman kazanma olarak nitelendiriyorum. Umarım erken seçim hazırlığı yönünde bir hamle değildir.