Önce faiz düşmanlığı ile doları yükselttiler, şimdi dolar düşmanlığı ile faize tutunuyorlar
BU sistemde devlet fakirden aldığı vergiyi zenginin cebine koyacak. Parası olan gidip dolar alacak, paası olan gidip TL vadeli hesap açacak, faizden kazanan kazanacak, dolar artarsa aradaki farkı da fakirlerden toplanan vergilerle hep birlikte ödeyeceğiz. Dolar artarken fakiri soydular, dolar düşerken yine fakiri soydular, dolardan faize geçiş yapıyorlar yine fakiri soyacaklar...
Tersinden Robin Hood...