1-) Sitende anasayfada desc meta'sı yok. Schema'da var ama direk düz desc metası şart oğlu şart.

2-) Siten çok yavaş açılıyor. Anasayfada görseller bazen geliyor bazen gelmiyor. Eğer yavaş bir sunucuda tutuyorsan lazyload eklentisini kullanmalısın.

3-) H2 etiket kullanımın bana yetersiz geldi.

4-) En alttaki reklam yerleşimi pek hoş olmamış, ben böyle bir siteye girsem direk çıkarım. Alt kullanım alanını öldürmüş ve o reklama kolay kolay kimse tıklamaz. Kaldırın onu bence.

5-) Birçok içerikte tag sayısı çok fazla ve tagler çok uzun.

6-) Internal linkler yetersiz. İç linkleme oldukça önemli bana göre. İçerik içinden önemli kelimeleri site içi kategorilere yada diğer yazılara linkleyin. Bazı yerlerde dofollow bazı yerlerde nofollow uygun olacaktır araştırırsanız.

7-) Sitedeki tag'leri indexletiyorsanız indexletmeyin bence.

8-) İçerikler özgünleştirilmiş kopya ise google news şartlarını sağlar hale getirip news'ede başvurun.

Kendimce gördüklerimi paylaşmak istedim. Tümü kendi görüşümdür sadece tavsiyedir.

Bol şanslar