[QUOTE=EBULUT;
Devlet diyor ki %10 faiz ile Türk lirası mevduat hesabı açalım sana diyor. Sen hesaba 10.000TL attın, yıl sonunda 11.000TL olması gerekiyor ama döviz artışı oranında ekleniyor %90 dolar arttı yani dolarda olsaydın 19.000TL olacaktı ama devlet işte 19.000TL-11.000TL = 8000TL farkı ben devlet olarak hesabına yatıracağım diyor sen dövize yatırma ben sana farkı vereyim diyor.
[/QUOTE]
11 ayda %90 arttı her şeyin hesaplanacağı 12.ayda bugünkü gibi sert düşüş yaptırırlarsa ve sana 8000 TL vermek yerine 2000 TL verirse .....