İçimden sövüyorum bre onu yazan densiz 30 TL yol parası nerede 1 aylık
Diğerlerini görmezden geliyorum taş devrinde yaşıyor heralde
150 doğalgazmış açmadan o kadar geliyor zaten.
Tansiyon hastası ettiler beni böyle edepsiz insanlar.
İnsanlar köle olsun istiyorlar. Namussuzlar.