Belli ki dolarınız var ve zorunuza gitti hükümetin ve ülkenin nefes alması.
Faiz artırımı isteyen cıyaklıyan kesim senin o dediğin olsun diye yalvarıyor.Hiç biride faizi artırıp başarısız olacak diyemiyor.
Ama Sayın CUMHUR BAŞKANIMIZ ben Tl me güveniyorum belirlenen sürede doların belirlenen seviyede artmayacağına kefil oluyor.
Bu güç gösterisidir.
Kimin parasıyla güç gösterisi yapıyorsun sen abicim?
kendi cebinden mi verecek farkı?
6 gün öncesine dönerek baya nefes almıştır bu arada hey allahım