Dolar stabilize olursa yani oynak olmazsa devletinde aradaki farkı ödemesine gerek kalmaz. Eğer bu proje ile devlet doları 10-12 arasında sabitlerse çok büyük bir kayıp olmayacaktır. Aksine piyasada çok fazla dolar olacaktır. Umarım başarılı olurlar. Hepimiz bu gemideyiz. Bu arada doları 20 üzerinden hesaplayıp yapılan zamların geri çekilmesi içinde devletin seferber olması gerekiyor. Aksi takdirde değişen tek şey rakamlar olacaktır ve bize hiç bir faydası olmayacaktır.