Bu durum Türkiye'nin geri dönülmez batışıdır.

Yasktık altındaki dolarları toplayıp sonra TL basıp ödeyecekler.
Ee bu ne sürdürülebilecek?

Kısır döngüye girecek. Para bastıkca dolar artacak, dolar attıkca para basılacak.