Halkın Elinde Dolar var Halk dolarları Aldığı için Hukumetin bu dolarlara Sahip olması gerekiyor Çunku Bu yapılan Özeliştirme Kopruler vs her şey Gunluk Ödemesi olan şeyler 40 yıl odenecek
Devletin Bu Dolarları Halkın Elinden toplaması lazım dolar devamlı yukseldiği için insanlar Turk arasından Dolara Kaçıyor dolara Kaçtıkçada Yukseliyor Hukumet bu dolarları halktan nasıl alacağını duşunuyor değişik değişik stratejiler uyguluyor

Adamın Elindeki Doları Alıp ona TL vermek istiyor sistem.. TL enflasyonla hiç etmek kolay kısacası senin paranı elinden alıp hiç etme olayları bu işler
Eskiden Amerikan yerlilerine İspanyolar Ayna göturup Kulçe kulçe altınları yerlilerden toplamışlar Bu olay aklıma onları getirdi

Hukmet Kimseyi Duşunmuyor 3TL iken halkı tum Sanatçılar ile organize şekilde birlik olup ikna ettiler dolarlarını bozdurmak için O gun dolarını bozduran bugun bin pişman Tanju felan kulanılıda hepsi kariyerini yerle bir etti

Bundan sonra Teğişik stratejiler denenecek