YunusAktas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım satmışsınızdır hocam destek falan kalmadı
Satamadım ne yazıkki, Şu lafın azizliğine uğradım
Mesai saatleri dışında döviz alım satımında makas aralığı fazla oluyor ya, Makas aralığından nasip almamak için yarın saat 09 da satmayı düşündüm
Neyse birdahaki sefere artık. Birdaha olursa acımadan satarım
Makas aralığı maximum yüzde 1 2 zarar etmiyim dedim yüzde 26 zarar ettik. Nasipte yokmuş