Selamlar, dün forumda 17 liradan dolar alımı yapan kişiler görmüştüm. Öncelikle arkadaşlara geçmiş olsun dileklerimi ileteyim. Maalesef, pump-dump grubunda ( ) olmayan bizler; pek kâr edemiyoruz. Eğer içerideyseniz, satmanızı pek önermem. (ytd) Daha yeni akrabalar alttan alırım belki diye 14-16 bandından satış vermiş Bazı kişilerin alttan alım yapması gerekiyordu ve bunun için de maalesef bizim likiditemiz kullanıldı.
Maalesef, şu durumda; çok perişan durumdayız. Ne dolar üzerinde, ne türk lirası üzerinde kâr edemiyoruz. Paramız günden güne eriyor, üstelik spekülatif ve volatilitesi yüksek bir şekilde hareket gösteriyor. Hangi ülkenin para birimi bir kaç dakika içerisinde ~+/-%20 hareket gösterir ki? Yurtdışında yaşayan insanlar, bizi Venezeula ile karşılaştırmaya başladı bile.
İyi forumlar dilerim, umarım bir an önce normal hayatımıza geri döneriz.