SerdarB adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güzel bir video olmuş. Tebrik ederim. İleride buralar hep dutluktu dememek ve torunlarımızın, dedemin aklı olsaydı şuradan bir parsel alırdı dememeleri için geç kalmamak lazım sanırım.
ebubekir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Güzel içerik hocam. Tebrik ederim. İyi yerlere gelirsiniz bence.
Güzel görüşleriniz için çok teşekkür ederim.