didobay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım doların yükselmesinden dolayı bizim kazançlar düşüyor. Dolar karşısında TLmiz eriyip gittikçe, adsensede geliri o anki kur üzerinden TL ye çevirince ister istemez kazançlarda daha düşük oluyor. Doğrumu anladım arkadaşlar affınıza sığınarak bu konuda beni aydınlatabilirmisiniz?
tam tersi hocam dolar arttığı, daha doğrusu tl tüm ülke para birimleri karşısında düştüğü için Türkiye dışı tüm tbm lerin artması gerekir, artmıyorsa paraya google çöküyor demektir. kısaca örnek verecek olursak türkiye dışı tıklamalarda tbm nin 2 katına çıkması gerekiyor normal şartlarda ama artmıyor. paraya google çöküyor malesef