Sanırım doların yükselmesinden dolayı bizim kazançlar düşüyor. Dolar karşısında TLmiz eriyip gittikçe, adsensede geliri o anki kur üzerinden TL ye çevirince ister istemez kazançlarda daha düşük oluyor. Doğrumu anladım arkadaşlar affınıza sığınarak bu konuda beni aydınlatabilirmisiniz?