Konu
ETS2 Rampage v900-s ayarı
20-12-2021, 15:23:40
#1
GameXen
Rampage v900-s direksiyonu aldım oyuna girdim çok farklı bir şey oluyor ayarlara youtubeden baktım yapamadım bilen varsa yardımcı olabilir mi?