Aklıma hamachili serverlar ile team speak 3 serveri kurarak herkesin bana bağlandığı günleri getirdiniz hocam

Kablonet zorunlu olarak sabit ip veriyordu bir aralar bende o zamanlar evdeki bilgisayarımda bir kaç site barındırmıştım ama o zaman mantıklı olmuyordu şuan sistem stabil olur ise mantıklı olur

Bir tane internetiniz zaten var kendiniz için bir tanede farklı bir firmadan internet alarak yedekli sistem yaparsanız bence mükemmel olur hocam

Geçen hafta ekibim ile aldığımız kararlar sonucunda bizde sistemlerin hepsini optimize etmeye dışarıdan aldığımız tüm VDS leri dedicate sanallaştırarak sistemleri kendimiz yönetmeye karar verdik, windows sunucularını optimize ederek taşıdık sıra geldi ubuntu olarak çalışan sistemlere Bu arada ben VMWare tercih ettim ama 60 gün sonra free versiyona geçince problem yaşamam inşallah

Buda bizim sistemden bir görüntü olsun





Konuyu bir kaç ay sonra tekrar güncellerseniz bende belki ofisimize bir fiziksel makine kurabilirim bu arada merkez ofisimiz bursa nilüfer'de boş vaktinizde çay içmeye de beklerim