tamamdır hocam bi bakayım, komisyon oranları vs çok sıkıntılı mi bide kendi içinde ikiye ayrılıyor coinbase yöneten ve manuel vs o muhabbeti tam anlayamadım bilginiz var mı?
hocam kendi siteleri komple silinmiş vs aktif değiller sanırım, patlamış site
Hatırladığım kadarıyla tüm coinlerden %1 komisyon alınıyordu (
bkz). Coinbase hesabınızı bağlayarak ödemeleri aktarabilirsiniz, panel oldukça kullanışlı. Tek eksisi tokenları desteklemiyor olması, token alıyorsanız alternatif olarak Coinpayments'i kullanabilirsiniz. Coinpayments'i daha önce kullanmadım ancak hakkında kötü bir yorum görmedim, coinler için komisyon oranları 0.5% kullanmadığım için ek kesinti yapılıyor mu panel ve altyapı ne durumda pek bilgim yok yanlış yönlendirmek istemem.