Hocam piyasada boğa ve ayı piyasaları vardır. Aylık olarak belirli miktarda alım yapmanın şöyle bir riski var, yakında boğa piyasaları yani yükselişler başlayacak, mal yükseldikçe siz ay ay olarak alım yaptığınızda ilerleyen aylarda yapacağınız alımların bir ayı piyasasına denk gelme olasılığı biraz sıkıntı, bu durum kar marjını oldukça düşürebilir hatta zararla işlem yapmanıza da neden olabilir, şöyle ki ayı piyasalarında koinler ortalama yüzde 70 civarı düşüş gösterebiliyor. Alım yapmamanız gereken seviyeleri ve en önemlisi nerede satış yapacağınızı iyi planlamanız gerek. YTD Bol şans...