ok35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında açıkçası ben bu 240 bini gözden çıkararak bu yola çıkacam sonuçta dijital bir para diyebiliriz. Kehanetçilerin elektrik kesintilerinde kripto paralar yok olacak gibi söylemlerini göz önüne alarak. Bu sebeple hem kendini ispatlamış koinler mantıklı geliyor, hemde riski fazla ama kazanç potansiyeli de fazla olan koinler. Yani örneğin bir metaverse coini 0.14 dolardan alıp, 2025 yılında 10 dolardan satarsam ortalama 70 katlık bir yükseliş yapar. Şuan listemde 23 tane coin var 7-8 tanesi çöp zaten bir beklentim yok. 15 coinin 5 i 50x yapsa hayatımız kurtulur kafasındayım. Kafam karman çorman yani Görüşünüz için teşekkür ederim hocam.
Valla hocam kripto para yalan, onların fişini çekecekler diyen birçok insan var. Sizin de karşınıza mutlaka çıkar o paraya araba alsan şu fiyattan satarsın vs. gibi . Artık çağa ayak uydurmak lazım, dünya bu tarafa dönüyor. Bence hayatınızda dönüm noktası olacak bir hamle yapıyorsunuz. Bol kazançlar