Konu
R10'da Neden Konuyu Silme Özelliği Yok?
20-12-2021, 01:50:12
#5
Risque
Bir sürü kişi ergenlik yapıp üyeliğini sildirmek için konu açıyor veya foruma mail atıyor. Konu silme özelliği getirseler, var seyreyle sen gümbürtüyü...