Konu
R10'da Neden Konuyu Silme Özelliği Yok?
20-12-2021, 01:48:18
#3
caylakgirisimci
Katılıyorum bence de olmalı, yasalar gereği tamam silinmesin ama gizlensin, sadece moderatörler görebilsin.