Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben thunderbirden tek seferde 100 firmaya mail yolladım. Bunlar gereksize mi düşmüştür yani? Ayrica gereksize düşmüyorsa bu program sayesinde almak isterim
Merhabalar Özkan Bey.
Thunderbirdi kullanmadım ama mail hesaplarını kolay yönetmek için kullanılıyor diye biliyorum. Belirttiğiniz programi kullanan arkadaşlara sorunuzu yöneltebilirsiniz.
...

TopluMailPro ile kolayca toplu mail gönderimi yapabilirsiniz.
Spama düşmeyi en aza indirgemek için yöntemler mevcut. Denemek isterseniz 1 aylık lisans satın alabilirsiniz.