Öncelikle gereksiz harcamalarınız varsa kısın hocam, bu basit gelebilir ama en mantıklı yoldur. Benim de öğrenci olarak 20.000 civarında kyk borcum var ve 1. senemi dolduruyorum. Bu yüzden ödeme planımı unutma prensibiyle yapacağım. Mesela aylık 6.000 TL ise sanki 5.000TL alıyormuş gibi 1.000TL'yi her çektiğimde köşeye atacağım ve bırakacağım. Sonunda ne olursa olsun onu kullanmamayı bilmem gerekir. Bu sayede hiç yoktan iyidir diyerek parça parça ödemeye çalışırım.