yani arkadaş burda sıkıntısını dile getirmiş bi fikir almak istemiş.Azarlar gibi cevap veriyosun umarım aynı duruma düşmezsin.
nasıl okudunuz? ve ne okudunuz? okuduğunuzu anladınız mı ? görüyorum ki anlamamışsınız. Sorun değil. Ben arkadaşa kendisinin bir plan yapması gerektiğini, bizim planlarımızın hiç bir işe yaramayacağını söyledim.. Polemik için konuya cevap vereceksiniz, durmayacaksın bende cevap vermeyeceğim. Okuduğunuzun anlmamazlık gibi bir probleminiz var. iyi akşamlar.