Nookta adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen kendin plan yapamıyorsan bizim sizin için yapmamızı beklemeyin. Bu planı sizin oluşturmanız gerekiyor. Ufak tefek aylık harcamalarınızdan kısmanız gerekiyor.
yani arkadaş burda sıkıntısını dile getirmiş bi fikir almak istemiş.Azarlar gibi cevap veriyosun umarım aynı duruma düşmezsin.